هیات اندیشه ورزی حوزه فرهنگ وهنر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان تشکیل شدمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در نخستین نشست هیات اندیشه ورزی حوزه فرهنگ وهنرگفت:استعدادها، توانمندیهاوظرفیت های فراوانی وجود دارد که با برنامه صحیح امکان توسعه فرهنگ وهنر در استان فراهم می شود. .به گزارش روابط عمومی اداره کل […]

هیات اندیشه ورزی حوزه فرهنگ وهنر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان تشکیل شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در نخستین نشست هیات اندیشه ورزی حوزه فرهنگ وهنرگفت:استعدادها، توانمندیهاوظرفیت های فراوانی وجود دارد که با برنامه صحیح امکان توسعه فرهنگ وهنر در استان فراهم می شود.

.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی روز سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در نخستین جلسه هیات اندیشه ورزی اداره کل اظهار داشت: در آستانه ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و دانش آموز و ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی قرار داریم و امیدواریم توفیقی برای شناخت از راه حضرت امام خمینی (ره) و رضایت خداوند متعال پیدا کنیم.

وی ادامه داد: پیشتر برای حل مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف اتاق فکر تشکیل می‌شد اما در دوره جدید بنا به تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جلساتی تحت عنوان هیات اندیشه ورز تشکیل خواهد شد تاظرفیت ها،وتوانمندیهای این حوزه در راستای هم افزایی وتعامل برنامه ریزی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به ظرفیتی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید به وجود آمده و تاثیرگذاری وزارتخانه، سازمان‌ها و ادارات اقماری بسیاری از مشکلات حوزه فرهنگ و هنر استان برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: هم‌نوایی، هم افزایی و تعامل میان خانواده فرهنگ و ارشاد استان اصفهان و دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد از این رو باید این هماهنگی و هم سویی افزایش یابد تا اقدامات با سرعت بیشتری پیش بروند.

حجت الاسلام معتمدی گفت: برای اینکه ماموریت خود را در راستای سیاستگذاری، برنامه ریزی، تسهیل گری و حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر صورت بگیرد باید هم سو و حمایت به درستی انجام دهیم باید از ظرفیت دستگاه‌های مرتبط با اصحاب فرهنگ و هنر استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی آیین نامه‌ها و بخش نامه‌هایی در خصوص آموزشگاه‌های مجوزدار تهیه شد که بخشی از آن‌ها نیازمند اصلاح و بازسازی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: در حوزه فرهنگ و هنر موانع و مشکلاتی وجود دارد، از این رو بنا به تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید موانع را شناسایی و برطرف کنیم.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی، دولت سیزدهم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌ها برای خدمت به‌ مردم راه اندازی شدند و در این راستا فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام معتمدی افزود: لازم است در استان اصفهان مباحث حمایتی را به صورت هم افزا با دستگاه‌های مختلف مدنظر قرار دهیم.

به گفته وی، باید از ظرفیت دستگاه‌های حمایت گر در راستای حمایت از فعالان عرصه فرهنگ و هنر استفاده کنیم.

خاطرنشان می‌شود، نخستین جلسه هیات اندیشه ورز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد