به راستی که مؤمنان رستگار شدند،کسانی که امانت ها و پیمان خویش را رعایت می کنند. پایگاه خبری شهید یاران از رئیس جمهور انقلابی و فساد ستیز مطالبه گری می کند/جناب دکتر سید ابراهیم رئیسی موارد ذیل را برای شفاف سازی اذهان عمومی در دستور کار خود قرار دهید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

به راستی که مؤمنان رستگار شدند،کسانی که امانت ها و پیمان خویش را رعایت می کنند.

پایگاه خبری شهید یاران از رئیس جمهور انقلابی و فساد ستیز مطالبه گری می کند/جناب دکتر سید ابراهیم رئیسی موارد ذیل را برای شفاف سازی اذهان عمومی در دستور کار خود قرار دهید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ این رسانه مردمی در راستای شبهه زدایی و شفاف سازی از ذهن جوانان دستور ویژه ورود تیمی مجرب به دور از تعارض منافع و قومیت گرایی، برای بررسی شبهات پتروشیمی مارون با توجه به حواشی زیاد این شرکت وانتشار مطالبات مردم خوزستان در شبکه های اجتماعی و درخواست رسیدگی به انتصاب مدیرعامل سابق پرحاشیه در زیرمجموعه مارون با شراکت برادران نجفی (پتروشیمی لاله) که در پرونده بنیاد شهید و باختر و طبری نامشان برای حضرتعالی بسیار قابل تامل خواهد بود، برخی از شبهات برجای مانده و بی پاسخ علت سو قصد به مدیرعامل سابق و اینکه ضاربین دستگیر شده اند یا خیر؟ را مورد بررسی و مطالبه گری انجام می دهد.

مستنداتی مانند آتش سوزی انبار آمیزه های پلیمری مارون در بهمن ماه ۱۴۰۰ ( زیر مجموعه مارون) مصارف مسئولیت های اجتماعی) و وام های کلان خرید خودرو تمدید شده، توسط مدیرعامل جدید و غیره…..
با اشاره به خلاف تاکید حضرتعالی مبنی بر بریز و بپاش های اضافی از جیب سهامداران که سابقه در سالهای ۹۳ و ۹۴ دارد، بستن و تعلیق های یک طرفه خلاف قوانین اداری و احکام شرعی که به مثابه دادگاه یک طرفه می ماند.

این موارد پیشتر در پایگاه خبری شهید یاران با توجه به مطالبات مردم خوزستان که با اسناد به آن اشاره شد، به عنوان یک رسانه صدیق و مطالبه گر منتشر شد و کارشناسان تیم پایگاه خبری شهید یاران آمادگی خود برای همکاری با دستگاههای نظارتی و دولت انقلابی برای بررسی و رفع شبهات در پتروشیمی مارون اعلام می دارند.

رسیدگی، پیگیری و مانع زدایی در راستای توصیه های مقام معظم رهبری برای پروژه های صنایع پالایشگاه بیدبلند که به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولین محترم در شهرستان بهبهان و آغاجاری کلنگ زنی و با نامه مدیرکل محیط زیست استان خوزستان متوقف و متاسفانه شبهات عدم هماهنگی در دولت انقلابی را به مردم القا نمود.

لازم به ذکر است کلیه مطالبات مردم خوزستان بر اساس مستندات ارسالی در شبکه های اجتماعی و پایگاه خبری شهید یاران بوده واین مجموعه طبق شنیدها و مستندات ارسالی بنابر رسالت رسانه ای اقدام به مطالبات مردمی کرده است.

لذا از جناب آقای دکتر ابراهیم رئیسی ریس جمهور محترم خواهشمندیم که دستورات لازم را برای شفاف سازی اذهان عمومی در دستور کار خود قرار دهید.