مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری ششمین نشست هم‌اندیشی و توجیهی کارشناسی منطقه‌ای برای برگزاری کارگاه‌های مهارت آموزی خانواده با نشاط در دوم شهریورماه ۱۴۰۱ در مجتمع ایثار کردان کرج خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «ایثار»، سیدمستجاد حسینی با اعلام این خبر […]

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری ششمین نشست هم‌اندیشی و توجیهی کارشناسی منطقه‌ای برای برگزاری کارگاه‌های مهارت آموزی خانواده با نشاط در دوم شهریورماه ۱۴۰۱ در مجتمع ایثار کردان کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «ایثار»، سیدمستجاد حسینی با اعلام این خبر گفت: در راستای بهبود سبک زندگی، افزایش سلامت اجتماعی و آگاه‌بخشی در تداوم و قوام زندگی مشترک زوجین جوان شاهد و ایثارگر، استحکام نشاط و سلامت معنوی خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این حوزه کارگاه‌های آموزشی مهارت‌افزایی خانواده با نشاط، نشاط و شادکامی پایدار، سبک زندگی ایرانی اسلامی، زنان قدرتمند، والدین و همسران تنها، جشن تکلیف و …. را برگزار می‌شود.
وی افزود: ششمین نشست هم‌اندیشی و توجیهی کارشناسی منطقه‌ای (منطقه شش کشوری) اداره‌کل امور ورزشی و اردویی به‌منظور تشریح دستورالعمل‌های حوزه نشاط و سلامت با حضور معاونان فرهنگی و آموزشی و رؤسای ادارات ورزشی و اردویی استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، همدان، سمنان و مرکزی در تاریخ دوم شهریورماه ۱۴۰۱ در مجتمع ایثار کردان کرج برگزار می‌شود.
وی در پایان اظهار داشت: پیش از این کارگاه‌های منطقه‌ای تمام استان‌ها در مناطق پنج‌گانه به مرکزیت استان‌های تهران بزرگ، (شهرستان‌های تهران، البرز، قزوین، قم، گیلان)، اصفهان، (سمنان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، یزد)، خراسان رضوی، (خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران، گلستان، سیستان و بلوچستان)، فارس، (کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر)، آذربایجان شرقی، (آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، اردبیل) و با حضور معاونان فرهنگی و مدیران کل استان‌های میزبان و کارشناسان مربوطه برگزار شده و نظرات استان‌ها در خصوص دستورالعمل‌ها و چالش‌ها و راهکارهای اجرایی هر یک از موضوعات مرتبط با اداره نشاط و سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.