عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کنترل ترافیک رها شده و حوزه حمل و نقل و پلیس راهور برای این موضوع برنامه‌ای ندارند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مجید نادرالاصلی با اشاره به مشکل ترافیک در سطح شهر اظهار کرد: […]

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کنترل ترافیک رها شده و حوزه حمل و نقل و پلیس راهور برای این موضوع برنامه‌ای ندارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مجید نادرالاصلی با اشاره به مشکل ترافیک در سطح شهر اظهار کرد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با حضور در صحن علنی شورا، اقداماتی که برای روان سازی ترافیک انجام داده است صحبت کند.

وی با بیان اینکه کنترل ترافیک رها شده و حوزه حمل و نقل و پلیس راهور برای این موضوع برنامه‌ای ندارند، افزود: به نظر می‌رسد مقداری نیز قوانین راهنمایی و رانندگی لوث می‌شود و برخی نسبت به آن بی توجه هستند. بنابراین هم در حوزه انتظامی و برخورد با خاطیان و هم در حوزه فرهنگ باید کار جدی در این خصوص صورت دهیم. 

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص نظافت شهر، گفت: دوستان در خصوص طرح جمع آوری زباله‌ پاسخگو نیستند، نمی‌گوییم طرحی که شروع شده نباید اجرا شود اما شیوه اجرای آن باید حل شود.

وی با بیان اینکه مسئله آب اصفهان نیازمند اجماع است، گفت: امروز در کشور از اینکه متولیان استان نظر واحد در خصوص آب ندارند نهایت حسن استفاده علیه اصفهان شده است. هرجا صحبت کنیم می‌گویند شما بروید و نظر خود را یکی کرده و سپس صحبت کنید.

نادرالاصلی بیان کرد: از ورود هرگونه آبی که مشکل آب، شرب، محیط زیست و اشتغال و کشاورز اصفهان را حل کند و سبب زنده ماندن زاینده‌رود شود دفاع می‌کنیم. فقط نباید بر پروژه بهشت آباد اصرار داشت، در جنوب استان نیز موقعیت‌هایی برای حل مشکلات آب وجود دارد و شورای شهر توانایی پیگیری این موضوعات را دارد.