رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: فضای استان برای حضور کلیه سلایق، احزاب و جریان‌های سیاسی در انتخابات فراهم است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اکبر پورات رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر صبح امروز در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به ابلاغ و اصلاح مواردی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار […]

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: فضای استان برای حضور کلیه سلایق، احزاب و جریان‌های سیاسی در انتخابات فراهم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اکبر پورات رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر صبح امروز در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به ابلاغ و اصلاح مواردی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برابر مفاد اطلاعیه شماره ۵ ستاد انتخابات کشور، پیش ثبت‌نام برای کلیه متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی الزامی است.

وی با بیان اینکه فضای استان برای حضور کلیه سلایق، احزاب و جریان‌های سیاسی فراهم است، افزود: از همه متقاضیان واجد شرایط و علاقمند برای حضور در عرصه نمایندگی مجلس درخواست داریم در پیش ثبت نام مشارکت کنند و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

این مقام مسؤول ادامه داد: پنجره واحد وزارت کشور از ۱۶ مرداد ماه آماده پیش ثبت نام از متقاضیان خواهد بود و کسانی که در این مرحله ثبت نام خود را انجام ندهند، امکان ثبت نام قطعی نخواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر لزوم توجه همه جانبه به موضوع انتخابات سال جاری و برنامه ریزی دشمن برای کاهش مشارکت مردم اشاره کرد و افزود: با وحدت و همدلی‌ای که در استان بوشهر حاکم است و با بصیرت مردم ولایتمدار استان شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالا خواهیم بود.