آغاز رقابت‌های ورزشی جام رمضان در اصفهان معاون تربیت بدنی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: رقابت‌های ورزشی «جام رمضان» در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و محلات اسلامی استان اصفهان آغاز شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از صاحب نیوز، روح‌الله معظم با اشاره به آغاز رقابت‌های ورزشی در سطح […]

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: رقابت‌های ورزشی «جام رمضان» در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و محلات اسلامی استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از صاحب نیوز، روح‌الله معظم با اشاره به آغاز رقابت‌های ورزشی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و محلات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: این رقابت‌ها با عنوان «جام رمضان» با اقتدا به نام امیرالمومنین علی علیه السلام هرساله در ماه مبارک رمضان و در رشته‌های فوتسال، والیبال، تیراندازی، مینی فوتبال (گل کوچک) ورزش‌های بومی محلی، دارت، لیوان چینی، تنیس روی میز و بازی‌های یارانه‌ای برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰ هزار نفر از اقشار بسیج خواهران و برادران در این رقابت‌ها شرکت کنند؛ لازم به توضیح است در کنار این رقابت‌ها، محافل انس با قرآن کریم حلقه‌های تربیتی صالحین برپا می‌شود.

وی در پایان در خصوص نحوه ثبت‌نام در این مسابقات گفت: داوطلبین در شهرستان‌ها و محلات می‌توانند با مراجعه به مساجد و پایگاه‌های بسیج در این مسابقات شرکت کنند.