به مناسبت هفته دولت و بادستور مدیرعامل ،میز خدمت در تمامی شعب بانک مسکن کردستان برپا شده است امید راست بین مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان، از راه‌اندازی میز خدمت در شعب بانک مسکن سراسر کشور در آغاز هفته دولت به مدت دو هفته در جهت خدمت رسانی به مردم شریف استان کردستان خبر […]

به مناسبت هفته دولت و با
دستور مدیرعامل ،میز خدمت در تمامی شعب بانک مسکن کردستان برپا شده است

امید راست بین مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان، از راه‌اندازی میز خدمت در شعب بانک مسکن سراسر کشور در آغاز هفته دولت به مدت دو هفته در جهت خدمت رسانی به مردم شریف استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امید راست بین با اشاره به اقدامات بانک در هفته دولت، اظهار داشت: با توجه به دیدگاه مدیرعامل محترم بانک مسکن درخصوص اینکه روسای شعب در واقع خود یک مدیرعامل بوده و توانایی و مهارت رفع مشکلات مشتریان را دارند، لذا هر شعبه بانک در واقع با اختیار کامل می تواند پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان در حوزه فعالیت‌ها و خدمات این بانک باشد.

وی ادامه داد: هفته دولت بهترین بهانه برای تسریع و تسهیل این دیدگاه بوده و در این خصوص مدیرعامل محترم بانک مسکن دستورات ویژه‌ای را صادر کرده‌اند.

مدیر شعب استان کردستان افزود: براساس این دستور ، مقرر شد به مدت دو هفته در تمامی شعب استان کردستان میز خدمت با هدف پاسخگویی مسوولان شعب به منظور رسیدگی و رفع مشکلات و مسایل مشتریان بانک برپا شود.

راست بین همچنین ادامه داد: بدین منظور اولین بازدید میدانی در راستای نظارت بر اجرای دستور مدیرعامل محترم از شعب شهرستان سنندج انجام شد و از نزدیک بر نحوه رسیدگی روسای شعب به مشکلات مرد نظارت شد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان