برگزاری چندین برنامه فرهنگی و هنری در «دهه کرامت» نغمه معصومه، لبخند خدا، آب و آفتاب، در سایه خورشید، سروناز و والشمس عنوان برخی از برنامه هایی است که همزمان با دهه کرامت از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در نقاط مختلف شهر برگزار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

برگزاری چندین برنامه فرهنگی و هنری در «دهه کرامت»

نغمه معصومه، لبخند خدا، آب و آفتاب، در سایه خورشید، سروناز و والشمس عنوان برخی از برنامه هایی است که همزمان با دهه کرامت از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در نقاط مختلف شهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، «نغمه معصومه» عنوان برنامه ای است که در قالب تجمع دختران ۹ تا ۱۵ سال، روز ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در گذر فرهنگی پارک کوثر، مزار شهدای گمنام میزبان علاقمندان است. همچنین در این روز، برنامه «لبخند خدا» با محوریت جشن روز دختر از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای قدس واقع در شهرک قدس برگزار می شود. فرهنگسرای آسمان واقع در محمودآباد نیز در روز ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ الی ۱۷ میزبان برنامه «در سایه خورشید» است که در قالب جشن ویژه دهه کرامت همراه با تجلیل از دختران نخبه محله محمودآباد در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری میزبان علاقمندان است.

از دیگر برنامه های دهه کرامت، «سروناز» نام دارد که به همت فرهنگسرای امیرالمومنین واقع در ناصرخسرو، روز ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۸ برگزار می شود. موضوع این برنامه، جشن روز دختر همراه با تجلیل از بانوان فعال در حوزه عفاف و حجاب است.

«والشمس» عنوان برنامه دیگری است که از یکم تا هشتم خردادماه، از ساعت ۹ الی ۱۸ در فرهنگسرای امیرالمومنین واقع در ناصرخسرو برگزار می شود. محور این برنامه، برپایی نمایشگاه پوستر و محصولات فرهنگی با موضوع امام رضا(ع) و سبک زندگی رضوی است.

اما بخوانید درباره برنامه «آب و آفتاب» که در قالب جشنواره بازی های شاد و هیجانی روز ۱۰ خرداد از ساعت ۱۸ در ورزشگاه کوثر واقع در شهرک کوثر میزبان علاقمندان است.