حمل ۲۱۰ کیلو مواد افیونی با پژو ۴۰۵ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف پژو ۴۰۵ و کشف ۲۱۰ کیلو تریاک و حشیش در بازرسی ماموران این فرماندهی از خودرو خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی های هدفمند و […]

حمل ۲۱۰ کیلو مواد افیونی با پژو ۴۰۵

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف پژو ۴۰۵ و کشف ۲۱۰ کیلو تریاک و حشیش در بازرسی ماموران این فرماندهی از خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی های هدفمند و هوشمند خود در یکی از مناطق شرق اصفهان و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

وی با بیان اینکه راننده خودروی مذکور بدون توجه به دستور ایست ماموران با سرعت به راه خود ادامه داد، افزود: ماموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخته و در یک اقدام ضربتی و به موقع آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: پس از متوقف شدن خودرو از آن بازرسی به عمل آمد که نهایتاً ۲۱۰ کیلو مواد افیونی شامل ۱۰۰ کیلو تریاک و ۱۱۰ کیلو حشیش کشف و راننده خودرو نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد