تشکل های شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه ای اقدامات و تجمعات غیرقانونی تعدادی از جانبازان در بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت بهره مندی شخصی و درخواست مزایای خارج از ضوابط قانونی را محکوم کردند.

تشکل های شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه ای اقدامات و تجمعات غیرقانونی تعدادی از جانبازان در بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت بهره مندی شخصی و درخواست مزایای خارج از ضوابط قانونی را محکوم کردند.
متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:
«هوالمعزّ»
شنیده ها حاکی از آن است که تعدادی از جانبازان جهت بهره مندی مطامع شخصی و مادی و درخواست مزایای خارج از ضوابط قانونی، درصدد برگزاری تجمع در جلوی ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند. بدین وسیله به اطلاع جامعه ایثارگری می رساند در شرایط فعلی چنین اقداماتی به صلاح کشور نمی باشد و با آرمانهای والای شهدا و فرهنگ والای ایثار و شهادت و اهداف مقدس آنها همخوانی ندارد. اگر نظر یا دیدگاهی درخصوص مطالبات قانونی جامعه ایثارگری وجود دارد، نه به شکل برگزاری تجمع بلکه می‌تواند درست یا نادرست بودن آن را در قالب بیانیه مطرح کنند و اعلام نارضایتی بدین شکل و در این برهه حساس اصلا به صلاح کشور نمی باشد.
بی‌شک حل مسایل و مشکلات مربوط به جامعه ایثارگری نیاز به همدلی، همفکری و کوشش تمامی مسئولان کشور و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی دارد. در این راستا تشکلهای شاهد و ایثارگر ضمن تحسین از اقدامات جهادی و چاره اندیشی آقای مهندس اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از ورود در این نهاد مقدس و تلاش و مدیریت جهادی ایشان در زمینه های مختلف ازجمله اشتغال، مسکن، درمان و غیره که نتایج بسیار خوبی در پی داشته خود گواه بر این ادعا می باشد.
بدیهی است در شرایط حساس کنونی، با توجه به موارد فوق، فرصت‌طلبی ضدانقلاب و انتخاب جناب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب ایران اسلامی، قطعا اقدامات اینچنینی برخی افراد و گروه ها منجر به بهره برداری دشمنان داخلی و خارجی نظام خواهد شد و تشکلهای شاهد و ایثارگر ضمن اعلام نارضایتی نسبت به اینگونه اقدامات غیرقانونی، هرگونه تجمع و اعتراض را محکوم می نماییم.
ما جامعه شاهد و ایثارگر علی‌رغم گلایه‌مندی‌ها و مشکلات اقتصادی هرگز با افراد معاند و شبکه های ضد انقلاب و منافق همراه نمی‌شویم و در این شرایط از هیچ حمایتی دریغ ننموده وآمادگی خود را جهت فعالیت، همفکری و همکاری مشترک در راستای موفقیت اثربخش و اعتلای فرهنگ مقدس ایثار و شهادت اعلام می نماییم.