زن سارق بدل‌انداز‌ طلا در کاشان دستگیر شد فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری یک زن سارق بدل‌انداز حرفه‌ای با ۳ فقره سرقت کمتر از یک ساعت خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ایرج کاکاوند: متهم ۳ میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری […]

زن سارق بدل‌انداز‌ طلا در کاشان دستگیر شد

فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری یک زن سارق بدل‌انداز حرفه‌ای با ۳ فقره سرقت کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ایرج کاکاوند: متهم ۳ میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری کرده است.
در پی تماس یک واحد صنفی طلافروشی مبنی بر اینکه خانمی از طریق بدل‌اندازی از وی اقدام به سرقت کرده است مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.
ماموران کلانتری ۱۱ غیاث‌الدین جمشید بلافاصله در محل حاضر و در بررسی متوجه شدند سارق با همراه داشتن طلاجات بدلی با مراجعه به مغازه طلافروشی قصد خرید یک عدد النگو شبیه النگوی بدلی خود را داشته و با استفاده از شلوغی مغازه نسبت به جایگزین کردن طلای تقلبی اقدام و از محل خارج می‌شود.
ماموران در ادامه با انجام یک سری اقدام‌های پلیسی و تخصصی موفق شدند کمتر از یک ساعت سارق را در حین کلاهبرداری و سرقت از یک واحد صنفی طلافروشی در بازار کاشان دستگیر کنند.
متهم دربازجویی‌های اولیه تاکنون به ۳ فقره سرقت به ارزش ۳ میلیارد ریال اعتراف و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.