رئیس اداره تعاون روستایی شوش گفت: کلزا‌کاران شهرستان شوش و کرخه با برداشت ۳۰ هزار تُن محصول کلزا رتبه‌ی نخست تولید در کشور را کسب کردند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان هومن سپهوند گفت: سطح زیر کشت کلزا در سال جاری را ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار دانست […]

رئیس اداره تعاون روستایی شوش گفت: کلزا‌کاران شهرستان شوش و کرخه با برداشت ۳۰ هزار تُن محصول کلزا رتبه‌ی نخست تولید در کشور را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان هومن سپهوند گفت: سطح زیر کشت کلزا در سال جاری را ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار دانست و اظهارکرد: کلزا‌کاران شهرستان شوش و کرخه با برداشت ۳۰ هزار تُن محصول کلزا رتبه‌ی نخست تولید کلزا در کشور را کسب کردند.

 او می گوید: دولت محصول کلزا را با قیمت ۱۵ هزار تومان برای هر کیلوگرم از کشاورزان خریداری کرد که این قیمت مورد اعتراض کشاورزان قرار گرفت. با پیگیری نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی قیمت نهایی خرید هر کیلوگرم کلزا  ۲۳هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرد.

به گفته رئیس اداره تعاون روستایی شوش مابه التفاوت خرید محصول کلزا که معادل ۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر کیلوگرم می‌باشد، ولی تاکنون به کشاورزان شوش و کرخه پرداخت نشده است. پیگیری برای پرداخت ما‌به‌تفاوت خرید کلزا از سوی تعاون روستایی در حال انجام است.