توقیف ۱۹دستگاه وسیله نقلیه متخلف در  اصفهان   فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازتوقیف ۱۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در راستای برخورد با برهم زنندگان آرامش شهروندان و ارتقاء امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان خبر داد . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت : طرح ارتقاء امنیت […]

توقیف ۱۹دستگاه وسیله نقلیه متخلف در  اصفهان

  فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازتوقیف ۱۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در راستای برخورد با برهم زنندگان آرامش شهروندان و ارتقاء امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت : طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با برهم زنندگان آسایش شهروندان و مخلان نظم عمومی در تفرجگاه های سطح شهرستان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات تخصصی، ۴دستگاه خودرو و ۱۵دستگاه موتورسیکلت متخلف را که با انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز موجب اخلال در نظم عمومی و برهم زدن آسایش شهروندان در تفرجگاه ها شده بودند را شناسایی و نسبت به اعمال قانون آنها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ۱۳ نفر از برهم زنندگان آسایش شهروندان و مخلان نظم عمومی نیز دستگیر شده که جهت سیر مرحل قاننی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.