اجرای چندین ویژه‌برنامه در روز ۲۵ آبان‌ مصادف با «روز اصفهان» شهردار اصفهان گفت: به مناسبت ۲۵ آبان «روز اصفهان»، ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شده است که جزئیات آن از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده روز […]

اجرای چندین ویژه‌برنامه در روز ۲۵ آبان‌ مصادف با «روز اصفهان»

شهردار اصفهان گفت: به مناسبت ۲۵ آبان «روز اصفهان»، ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شده است که جزئیات آن از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده روز ۲۱ آبان‌ماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، با اشاره به حماسه آفرینی مردم اصفهان در روز ۲۵ آبان اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۲۵ آبان در تقویم رسمی کشور به نام روز اصفهان ثبت شد تا این روز به آئین ملی تبدیل شود.

او با بیان اینکه امسال، نخستین سالی است که ۲۵ آبان به صورت رسمی و بعد از تصویب به عنوان روز اصفهان گرامی داشته می‌شود، افزود: جزئیات برنامه‌های روز اصفهان از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود و شهروندان می‌توانند تبلیغات آن را در شهر مشاهده کنند.

افتتاح سه پروژه عمرانی در منطقه ۱۱

شهردار اصفهان با اشاره به آئین افتتاحیه‌ پروژه‌های عمرانی شهرداری در قالب ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» عنوان کرد: هفته گذشته در منطقه یازده (رهنان) ۳پروژه شامل دو خیابان و یک ورزشگاه چندمنظوره تقدیم مردم این منطقه شد که امیدواریم بر ایجاد نشاط و رفاه مردم مؤثر باشد.

او با تأکید بر اینکه تحقق نشاط در شهر به چند عنصر حیاتی وابسته است، خاطرنشان کرد: یکی از این عناصر آب است که در اثر سوء مدیریت و بی مهری در برابر طبیعت از این نعمت بی بهره هستیم.

او فضای سبز شهری را دیگر عنصر نشاط در شهر دانست و اظهار کرد: اولویت مدیریت شهری حفظ و نگهداری فضای سبز است که در این راستا با حداقل آب و تصفیه آب‌های خاکستری که هزینه سنگینی نیز دارد، در جهت حفظ فضای سبز تلاش می‌کنیم و مردم هم باید کمک کنند تا فضای سبز و درختان شهر مورد حفاظت قرار بگیرند.

قاسم زاده با تأکید بر اینکه به رغم همه سختی‌ها مردم اصفهان به خوش برخوردی، بداهه گویی و بذله‌گویی معروف بوده و هستند گفت: همه این ویژگی‌ها موجب می‌شود در محافل به یکدیگر نشاط و شادابی هدیه دهند و مردم با نشاط‌تری باشند.