قاچاق مواد محترقه در بیجار فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۶۴ هزار و ۲۰۰ عدد موادمحترقه در شهرستان بیجار خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری پلیس شهرستان بیجار با اقدامات فنی و پلیسی […]

قاچاق مواد محترقه در بیجار

فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۶۴ هزار و ۲۰۰ عدد موادمحترقه در شهرستان بیجار خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری پلیس شهرستان بیجار با اقدامات فنی و پلیسی از حمل محموله مواد محترقه قاچاق به وسیله یک دستگاه وانت نیسان مطلع و رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی خودرو مورد نظر را که در حال تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان بیجار بود شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن ۸۶۴ هزار و ۲۰۰ عدد  انواع موادمحترقه قاچاق و غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند افزود: در این راستا یک متهم دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.