💠” وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ “💠 و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی‌شود. خداوند به زودی آنان را هدایت می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، وارد میکند. […]

💠” وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ “💠

و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی‌شود. خداوند به زودی آنان را هدایت می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، وارد میکند. محمد/۶_۴

همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان بار دیگر دستان جنایتکار استکبار جهانی به خون پاک روحانی جهادی و مخلص حجت الاسلام شهید اصلانی و نیز مجروحیت دو طلبه عزیز جهادی دیگر حجج السلام پاکدامن و دارایی آغشته گردید.

این اقدام وقیحانه که بخشی از سناریوی آمریکایی صهیونیستی است و از یک اتاق فرمان می گیرد و در آن شایعه پراکنی ها و اختلافات مذهبی؛ شیعه و سنی و ایران و افغانی هدف گرفته شده است.

آمریکایی‌ها برای نجات خود از بن بست منطقه ای و در حاشیه قرار دادن جنایات وحشیانه خود در کشورهای اسلامی در صدد کشاندن درگیری به داخل ایران و دمیدن بر آتش اختلاف ایرانی – افغانی و شیعه و سنی هستند.

بی شک پیشرفت انقلاب اسلامی که با نگاه اعتقادی ،جهادی و ادای تکلیف دینی شروع شده توقف ناپذیراست وبا خون شهدایی همچون اصلانی و جانبازی ایثارگرانی چون پاکدامن و دارایی صدور انقلاب و بیداری ملت های مظلوم جهان بیشترخواهد شد و بر هرشاخسار آن،جوانان شهادت طلب و انقلابی خصوصا طلاب عزیز ، به ثمر خواهد نشست.

ما طلاب و روحانیون بسیجی استان اصفهان ضمن محکومیت این جنایت بزدلانه و تعرض به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام، شهادت روحانی مخلص، شهید اصلانی را به محضر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، امت حزب الله، خصوصا خانواده عزیزشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال شفای آن دو روحانی جهادی عزیز را مسئلت نموده و خواستار پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آنیم و اعلام میداریم که در انجام تکلیف خود در جهاد تبیین نسبت به توطئه های استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید .