عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد که مداخله‌های آمریکا در موضوع ریاست جمهوری لبنان نقض آشکار حاکمیت این کشور است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایسنا، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: اولویت حزب الله توقف فروپاشی و کاهش رنج و مشکلات مردم است اما اولویت افراد وابسته […]

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد که مداخله‌های آمریکا در موضوع ریاست جمهوری لبنان نقض آشکار حاکمیت این کشور است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایسنا، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: اولویت حزب الله توقف فروپاشی و کاهش رنج و مشکلات مردم است اما اولویت افراد وابسته به سفارت‌های آمریکا و عربستان درگیری سیاسی و چالش و کشاندن کشور به درگیری سیاسی است.

وی گفت: مداخله‌های آمریکا در موضوع ریاست جمهوری نقض آشکار حاکمیت لبنان است و تنها یک نتیجه دارد و آن پیچیده‌ شدن این موضوع است. لبنان هرگز به سفارت آمریکا و سفارتخانه‌های خارجی اجازه نمی‌دهد هویت و نقش و جایگاه لبنان را تغییر دهند و آن روز که در آن لبنان تابع عرب‌هایی باشد که به عادی سازی روابط با اسرائیل پرداخته‌اند، هرگز نخواهد آمد.

قاووق گفت: گام لازم و ضروری برای کاهش رنج و مشکلات لبنانی‌ها تشکیل دولتی جدید با اختیارات کامل است تا با فروپاشی لبنان و حل بحران‌ها مقابله کند.