سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران ارتقای حقوق بشر را ضرورتی قانونی و اخلاقی می داند، گفت : ناقضان حقوق بشریت بهتر است با نگاه به عملکرد شرم آور حقوق بشری خود، از استفاده ابزاری و سیاسی از حقوق بشر دست بردارند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، […]

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران ارتقای حقوق بشر را ضرورتی قانونی و اخلاقی می داند، گفت : ناقضان حقوق بشریت بهتر است با نگاه به عملکرد شرم آور حقوق بشری خود، از استفاده ابزاری و سیاسی از حقوق بشر دست بردارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ناصر کنعانی در رشته توییتی در ارتباط با موضوع حقوق بشر با رد اظهارات برخی از مقامات غربی در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران نوشت: «جنایتکاران علیه ملتها و حامیان تمام عیار رژیم اشغالگر، تروریست و نژادپرست صهیونیستی، صلاحیت اخلاقی اظهار نظر در خصوص مقوله حقوق بشر و عملکرد دیگران در این زمینه را ندارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی یران افزود: حقوق بشر، مفهومی مقدس است و جمهوری اسلامی ایران ارتقای آن را یک ضرورت اسلامی، انسانی، قانونی و اخلاقی می داند.

وی گفتت: ناقضان حقوق بشریت بهتر است با نگاه به عملکرد شرم آور حقوق بشری خود، از استفاده ابزاری و سیاسی از حقوق بشر دست بردارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی یران، تاکید کرد: دولت آمریکا و بسیاری از مدعیان غربی، در محکمه وجدان بشری به دلیل سوابق شرم آور نقض حقوق بشر محکومند.»