تکمیل پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی اصفهان در ۳ فاز مدیر پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی با اشاره به تکمیل پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان اعتبار در سه فاز انجام شد. رضا امینی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران، با اشاره […]

مدیر پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی با اشاره به تکمیل پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان اعتبار در سه فاز انجام شد.

رضا امینی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران، با اشاره به تکمیل پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی اظهار کرد: مساحت این تعریض ۲ هزار و ۸۲۰ مترمربع (۴۷۰ متر طول با عرض سه متر در مسیر غرب و ۴۷۰ متر طول با عرض سه متر در مسیر شرق) است.

مدیر پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی اصفهان افزود: در این پروژه ۱۹۷ عدد شمع جهت پایدارسازی دیوارها، ۴۷ حلقه چاه جذبی، دو عدد سپتیک جهت رفع آب‌های سطحی، ۵ هزار مترمکعب خاک‌برداری و ۲ هزار و ۴۵۰ مترمکعب بتن‌ریزی انجام شده است.

وی در پایان گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در سه فاز حدفاصل خیابان‌های مطهری تا پل جهاد و حدفاصل پل جهاد تا پل صاحب روضات و محدوده پل صاحب روضات انجام شد.

خبرنگار: الهام خانی