دغدغه جمعی از جامعه رسانه ای اصفهان به اخبار منتشر شده در فضای مجازی، مبنی بر جابجایی مدیر کل بهزیستی اصفهان در نشست خبری به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ جمعی از خبرنگاران استان اصفهان در نشست خبری نسبت به اخبار منتشر شده مبنی بر جابجایی دکتر ولی الله نصر، مدیر کل بهزیستی استان […]

دغدغه جمعی از جامعه رسانه ای اصفهان به اخبار منتشر شده در فضای مجازی، مبنی بر جابجایی مدیر کل بهزیستی اصفهان در نشست خبری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ جمعی از خبرنگاران استان اصفهان در نشست خبری نسبت به اخبار منتشر شده مبنی بر جابجایی دکتر ولی الله نصر، مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

اصحاب رسانه اصفهان با توجه به شناخت از شخصیت کاری و روحیه جهادی و انقلابی این مدیر لایق، از مرتضوی استاندار اصفهان درخواست کردند که از امثال مدیرانی متعهد وکاردان که دارای ویژگیهای رفتاری وانقلابی هستند دفاع کنند.

دکتر ولی الله نصر، فرزند شهید، طی ۲ سال سمت خود به عنوان مدیر کل بهزیستی استان اصفهان یک الگوی کامل از اخلاق، رفتار و منش مدیری جهادی، انقلابی و ارزشی را ثابت کردند.

با توجه با اینکه این نشست در تایم سه ساعت به طول انجامید، تعدادی از اصحاب رسانه به بیان سوالات و دغدغه های خود پرداختند .

در پایان این مراسم ابراهیم باصری، مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران با توجه به اینکه در طی جلسه نتوانست سوالات خود را مطرح کند بعد از جلسه ، از استاندار اصفهان سوالی را مبنی بر اینکه در حال حاضر، غیر از دکتر ولی الله نصر که نمونه بارز یک مدیر انقلابی وجهادی به عنوان یک فرزند شهید در پست مدیریتی و افتخار جامعه ایثارگران است ، دلیل اینکه از دیگر فرزندان شاهد نخبه، سرآمد،توانمندو ایثارگر این استان در پستهای مدیریتی جذب و به کارگیری نشده است چیست؟!

باصری با توجه به ابراز رضایت اصحاب رسانه و معلولین از تلاشهای صادقانه ولی الله نصر، افزود: بنده به نمایندگی از طرف جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران تقاضامندم که در پستهای مدیریتی ازجمله؛ فرمانداران، مشاورین استانداری،معاونین ،مدیران و غیره، این پتانسیلهای ارزشی وانقلابی را جذب و بکار گیری کنید.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است، افزود:در طول این مدت از انتصاب جنابعالی به عنوان استاندار اصفهان، در حوزه امور ایثارگران ادارات و استانداری در راستای «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» متاسفانه اقداماتی چشمگیری صورت نگرفته است.

باصری اذعان داشت: ما نباید بصورت نمادین مسئله ترویج فرهنگ ایثار وشهادت را در مناسبتهایی ویژه مانند؛ هفته دفاع مقدس، روز بزرگداشت شهدا،ورود آزادگان وغیره را برگزار کنیم، چون در غیر این صورت مدیون خون شهدا و شرمنده خانواده های آنان هستیم. لذا این مسئله باید در طول سال از همه دستگاه‌ها پیگیری شود تا در مسئله جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی گام موثری را برداشته باشیم.