دولت کانادا به‌منظور مقابله با کمبود نیروی کار در این کشور، برای اعضای خانواده کارگران خارجی نیز اجازه کار صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،دولت کانادا به‌منظور مقابله با کمبود نیروی کار در این کشور، برای اعضای خانواده کارگران خارجی که اجازه کار آزاد دارند، نیز اجازه کار صادر کرد. سین فریزر وزیر […]

دولت کانادا به‌منظور مقابله با کمبود نیروی کار در این کشور، برای اعضای خانواده کارگران خارجی نیز اجازه کار صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،دولت کانادا به‌منظور مقابله با کمبود نیروی کار در این کشور، برای اعضای خانواده کارگران خارجی که اجازه کار آزاد دارند، نیز اجازه کار صادر کرد.

سین فریزر وزیر امور مهاجرت، پناهندگان و شهروندان کانادا اعلام کرد این وزارتخانه برای اعضای خانواده کارگران موقت خارجی، مجوز کار صادر می‌کند و آنها می‌توانند هر شغلی را برای هر کارفرمایی داشته باشند.

فریزر در توئیتی گفت: کانادا برای اعضای خانواده کارگران خارجی از ابتدای سال ۲۰۲۳ اجازه کار صادر می‌کند و همسر و فرزندان متقاضیان کار که مجوز کار آزاد دارند نیز می‌توانند در این کشور کار کنند.وی همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد گسترش قانون اجازه کار برای اعضای خانواده کارگران خارجی متقاضی اصلی، به کانادا کمک خواهد کرد تا با کمک کارفرمایانی که به‌دنبال کارگر هستند، کمبود نیروی کار در کشور را جبران کند.

این وزیر کانادایی با اشاره به اینکه کارفرمایان سراسر کشور همچنان نبود نیروی کار را بزرگترین مشکل خود می‌دانند گفت: قانون جدید با اعطای اجازه کار به اعضای خانواده کارگران خارجی در هر سطح مهارتی، به کارفرمایان کمک می‌کند تا کمبود کارگر خود را جبران کنند و در نتیجه اعضای خانواده بیش از ۲۰۰ هزار کارگر خارجی نیز وارد بازار کار می‌شوند.