،منابع خبری عبری و فلسطینی از عملیات استشهادی درمنطقه «العاد» در نزدیکی تل‌آویو واقع در فلسطین اشغالی خبر می‌دهند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از منابع عبری گزارش داد، این عملیات با چاقو توسط یک شهروند فلسطینی صورت گرفته و در جریان آن شش صهیونیست زخمی شده‌اند. رادیو رژیم صهیونیستی اما به […]

،منابع خبری عبری و فلسطینی از عملیات استشهادی درمنطقه «العاد» در نزدیکی تل‌آویو واقع در فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از منابع عبری گزارش داد، این عملیات با چاقو توسط یک شهروند فلسطینی صورت گرفته و در جریان آن شش صهیونیست زخمی شده‌اند.

رادیو رژیم صهیونیستی اما به صورت رسمی خبر داد که در جریان این عملیات سه صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند. برخی از منابع نیز گفته‌اند که این عملیات، با ساطور انجام شده است و برخی دیگر از انجام عملیات با تبر خبر می‌دهند.

منابع عبری همچنین گفته‌اند که عامل این عملیات، موفق به فرار از صحنه عملیات شده است و جست‌وجو همچنان ادامه دارد. البته برخی دیگر از منابع، دو نفر را عامل این عملیات عنوان کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز از صهیونیستهای حاضر در العاد خواسته است که در منازل خود بمانند. این نهاد صهیونیست همچنین گفت که عاملان این عملیات از سلاح گرم نیز استفاده کرده‌اند.