محقق شدن شعار سال با مشارکت مردم حجت الاسلام و المسلمین محمودی: مشارکت مردم در مسائل اقتصادی یکی از مطالبات راهبردی مبتنی بر مهار تورم و رشد تولید است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی اصفهان با بیان اینکه مردمی کردن اقتصاد […]

محقق شدن شعار سال با مشارکت مردم

حجت الاسلام و المسلمین محمودی: مشارکت مردم در مسائل اقتصادی یکی از مطالبات راهبردی مبتنی بر مهار تورم و رشد تولید است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی اصفهان با بیان اینکه مردمی کردن اقتصاد اصلی‌ترین راه تحقق شعار سال است با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در صورتی که تصدی گری دولت کم شود و مردم در فعالیت‌های اقتصادی فعال شده و مشارکت داده شوند، رشد تولید محقق شده و نظام جمهوری اسلامی موفق و سربلند شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد محمودی، نقش مردم در امور اقتصادی را مهم دانست و گفت: سرمایه مردم باید در مسیر تولید قرار گیرد و بلوکه شدن سرمایه‌های مردم در خانه اشتباهی بزرگ است.
خطیب جمعه اصفهان افزود: رهبر معظم انقلاب ۱۶ سال است شعار سال را موضوع اقتصادی قرار داده که حکایت از مهم بودن آن دارد، چرا که استقلال اقتصادی اگر نباشد، استقلال سیاسی و فرهنگی را هم تحت الشعاع قرار می‌دهد و نمونه اش هم ترویج فرهنگ غرب است.
حجت الاسلام و المسلمین محمودی با تاکید بر اینکه استقلال اقتصادی باید در صدر امور و از اولویت‌های مردم و مسئولان باشد افزود: شعار‌های اقتصادی هر سال را باید کنار هم ببینیم و در راستای تحقق آن‌ها برنامه ریزی و عمل کنیم.
امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با گرامیداشت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی گفت: این روز، دومین یوم الله بعد از ۲۲ بهمن است و هر چه نظام مقدس جمهوری اسلامی جلو می‌رود، حقانیت آن برای دنیا بیشتر اثبات و عیان شده و دشمنانش محکوم شده اند.
خطیب موقت جمعه اصفهان افزود: نمونه بارز آن رأی دادگاه لاهه بر محکومیت آمریکای جنایتکار بود که با وجود آنکه دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره در حال مخدوش کردن اذهان هستند، اما طرفداران نظام جمهوری اسلامی روز به روز در حال اضافه شدن است.
وی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی با حضور ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران، استوار، مقتدر و مستحکم پیش می‌رود.
امام جمعه موقت اصفهان در ادامه خطبه‌ها با تسلیت سالروز وفات ام الائمه و ام المومنین حضرت خدیجه سلام الله علی‌ها گفت: این بانوی بزرگوار از نخستین کسانی بود که به رسالت پیامبر ایمان آورد و او را تصدیق کرد و اموالش را به پیامبر بخشید تا در راه پیشرفت اسلام هزینه کند و یاور پیامبر در راه ترویج اسلام بود