انتخاب بی حجابی، به معنای قدم گذاشتن در راه از بین بردن اسلام است نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دشمن برای دور کردن ما از دین به دنبال فرصت است، گفت: کسانی که بی حجابی را انتخاب می کنند در حقیقت، قدم در راه از بین بردن اسلام […]

انتخاب بی حجابی، به معنای قدم گذاشتن در راه از بین بردن اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دشمن برای دور کردن ما از دین به دنبال فرصت است، گفت: کسانی که بی حجابی را انتخاب می کنند در حقیقت، قدم در راه از بین بردن اسلام می گذارند چراکه دشمن می خواهد با گسترش بی حجابی، اسلام باقی نماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان ،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جشن خانوادگی «حامیان حجاب» در کاشان با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال این است که زنان ما، از حجاب دست بردارند، اظهار داشت: یکی از مسولان سی. آی. ای گفته بود به جای اینکه در فکر ساخت بمب برای از بین بردن مردم ایران باشیم باید دامن زنان ایرانی را کوتاه کنیم؛ همچنین زمانی که یکی از خطبا و علما درباره حجاب صحبت می کند، رسانه های انگلیسی فوراً بر علیه آن فرد صحبت می کنند و با تحریف سخنان او، تلاش می کنند زنان ایرانی را نسبت به حجاب، بدبین کنند.
وی افزود: دو سال قبل از ماجرای اسیدپاشی، بنده، صحبتی درباره حجاب داشتم، رسانه های بیگانه پس از ماجرای اسیدپاشی، آن را به سخنان من ربط دادند! مشاهده کنید که چگونه دشمن منتظر است تا ما را از دینمان دور کند و نسبت به مبلغان دین و حجاب ما را بدبین سازد؛ بنابراین همه باید دقت کنیم که در راه اسلام بمانیم؛ کسانی که بی حجابی را انتخاب می کنند در حقیقت، قدم در راه از بین بردن اسلام می گذارند چراکه دشمن می خواهد با گسترش بی حجابی، اسلام باقی نماند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه در طول تاریخ، حکومت طاغوت، مخالف حکومت انبیا بوده است، تصریح کرد: در قرآن آمده است در هیچ شهر و منطقه ای، پیامبری نفرستادیم مگر اینکه صاحبان زور و زر، در مقابل پیامبران ایستادند و گفتند ما به آنچه شما می گویید ایمان نداریم؛ بنابراین باید آگاه باشیم که دشمنان به خوبی می دانند که اگر بخواهند دنیا را ببلعند، باید روحانیت را از بین ببرند و مؤمنان را بی ایمان کنند همانگونه که در طول تاریخ برای از بین بردن حکومت های اسلامی، زنان بی حجاب و مشروب رایگان را در میان جوامع اسلامی وارد کردند و پس از مدتی بر مسلمانان، مسلط شدند.
وی با بیان اینکه حجاب مخصوص زن نیست بلکه برای مردان هم مصداق دارد، عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم می فرمایند که ای پیامبر به مردان مؤمن بگو که چشمان خود را از نامحرم کوتاه کنند و دامان خود را از آلودگی ها پاک نگه دارند که این کار سبب پاکی آنان می شود؛ همچنین در ادامه می فرماید به زنان مسلمان بگو که چشمان خود را از نامحرم بپوشند و دامن خود را پاک نگه دارند و بدن خود را بپوشانند.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه حجاب جزء ضروریات دین و واجب است، گفت: واجب بودن حجاب در روایات و آیات بسیاری آمده است و همه علما بر آن تأکید دارند؛ اگر کسی بگوید خدا و پیامبر حجاب را نگفته است، می توان گفت از دین خارج شده است؛ بدون شک مخالفت با حجاب، مخالفت با اسلام، پیامبر و قرآن کریم است.
وی با تأکید بر ضرورت الگوگیری از حضرت زهرا سلام الله علیها ابراز کرد: در آیات قرآن کریم واژه های «خمر» و «جلابیت» برای حجاب به کار رفته است که لباس بلند و سرتاسری همچون چادر از مصادیق حجاب است.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ماه ذی حجه، ماه ولایت است، عنوان کرد: سالروز ازدواج امام علی(علیه السلام) و حضرت زهرا(سلام الله علیها)، روز عرفه که از اعیاد اسلامی است، عید قربان، عید غدیر، نزول آیه «هل اتی» در منزلت خانواده امام علی(علیه السلام)، نزول آیه ولایت و نزول آیه مباهله همگی در این ماه رخ داده است.