فرماندار اصفهان عنوان کرد: دولت سیزدهم برای رفع مسائل و مشکلات در عرصه های مختلف برنامه ریزی کرده که  ان شاء ا… با همکاری بین بخشی شاهد گشایش در عرصه های مختلف باشیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته بسیج، […]

فرماندار اصفهان عنوان کرد: دولت سیزدهم برای رفع مسائل و مشکلات در عرصه های مختلف برنامه ریزی کرده که  ان شاء ا… با همکاری بین بخشی شاهد گشایش در عرصه های مختلف باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته بسیج، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور در ناحیه بسیج امام رضا (علیه السلام)، با فرماندهان پایگاه های این ناحیه دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار اصفهان در جمع فرماندهان پایگاه های این ناحیه، به برخی مسائل و مشکلات موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم برای رفع مسائل و مشکلات در عرصه های مختلف برنامه ریزی کرده که  ان شاء ا… با همکاری بین بخشی شاهد گشایش در عرصه های مختلف باشیم.

احمدی افزود: دشمنان کشور درصدد بر هم زدن نظم و آرامش جامعه هستند که با هوشیاری به موضع جوانان و نوجوانان همچون گذشته توطئه های شوم آنها را خنثی خواهیم کرد.