سقوط بار میلگرد منجر به فوت جوان ۴۰ ساله در اصفهان شد سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حادثه ناگوار سقوط بار میلگرد و فوت یک جوان ۴۰ ساله در خاتون‌آباد اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد شریعتی افزود: روز گذشته در ساعت ۱۷:۰۳ حادثه‌ای مبنی بر […]

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حادثه ناگوار سقوط بار میلگرد و فوت یک جوان ۴۰ ساله در خاتون‌آباد اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد شریعتی افزود: روز گذشته در ساعت ۱۷:۰۳ حادثه‌ای مبنی بر پاره شدن کابل جرثقیل کارگاهی و سقوط بار میلگرد گزارش شد.

وی افزود: این حادثه در محل ۶ راه ابتدای روستای خاتون آباد بود که بلافاصله اکیپ امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگو و رییس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با پیکر این جوان ۴۰ ساله مواجه شدند.

وی ادامه داد: توصیه ما به شهروندان این است که در کارگاه‌های صنعتی رعایت و اجرای موارد ایمنی دقت شود و هرگز افراد از نقاط ناایمن مانند محوطه بار جرثقیل‌ها عبور و مرور نکنند.

شریعتی همچنین از وقوع یک حادثه آتش‌سوزی تریلی در ساعت ۰۱:۵۶ بامداد امروز یکم بهمن ماه در خیابان امیرکبیر خبر داد و گفت: این حادثه آتش‌سوزی بدون مصدوم مهار و علت این حریق در دست بررسی است.