مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه فارس، گفت: بیش از ۶۲ درصد از نفتکش‌های فعال منطقه دارای استاندارد‌های لازم و مجهز به تجهیزات طرح کهاب هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری فارس،اسداله طاهری از اجرای طرح کهاب در ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی خبرداد وگفت: تاکنون این طرح برروی بیش از ۶۲ درصد از […]

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه فارس، گفت: بیش از ۶۲ درصد از نفتکش‌های فعال منطقه دارای استاندارد‌های لازم و مجهز به تجهیزات طرح کهاب هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری فارس،اسداله طاهری از اجرای طرح کهاب در ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی خبرداد وگفت: تاکنون این طرح برروی بیش از ۶۲ درصد از نفتکش‌های فعال استان نصب شده است.
مدیر منطقه فارس توجه به مسائل زیست محیطی را از اولویت‌های شرکت ملی پخش در فرایند حمل ونقل فرآورده‌های نفتی بیان کرد وافزود، در همین راستا حمل ونقل فرآورده‌های نفتی در استان با نفتکش‌های دارای استاندارد‌های لازم و مجهز به تجهیزات طرح کهاب انجام می‌پذیرد.
وی با بیان این که طرح کهاب به موضوع جمع آوری بخارات فرآورده‌های نفتی بویژه بنزین در زمان تخلیه و بارگیری می‌پردازد گفت: سه بخش مهم تامین وتوزیع سوخت یعنی نفتکش ها، انبار‌های نفت وجایگاه‌های سوخت انجام می‌شود.
طاهری گفت: استان فارس فاقد خطوط انتقال فرآورده‌ای نفتی است و بیش از ۶۰ سوخت مورد نیاز استان از طریق استان‌های همجوار و توسط نفتکش‌های جاده پیما تامین وتوزیع می‌شود و در زمان حاضر بیش از ۱۲۰۰ نفتکش در استان فعال بوده که از این تعداد ۷۵۰ دستگاه مجهز به تجهیزات طرح کهاب هستند و مابقی نیز در مرحله نصب تجهیزات قرار دارند