فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به وقایع امروز جامعه جوهره اصلی این حوادث را ظهور عینی جهل و آگاهی دانست. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در همایش ملی جهادگران تبیین در دانشگاه که در دانشگاه آزاد در حال برگزاری است، […]

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به وقایع امروز جامعه جوهره اصلی این حوادث را ظهور عینی جهل و آگاهی دانست.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در همایش ملی جهادگران تبیین در دانشگاه که در دانشگاه آزاد در حال برگزاری است،

با تبریک ولادت پیامبر اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: اساتید به جان‌های جوانان آگاهی می‌بخشند و سازندگان بنای فکری و زیرساخت ذهنی جامعه جوان کشورمان هستند.

وی گفت: شما با مجاهدت‌های علمی مبتنی بر اندیشه و تفکر الهی و انقلابی، جامعه جوان ما را برای پذیرش نقش‌های بزرگ در آینده روشن تمدن در حال ظهور اسلام در عصر جدید آماده می کنید.

سلامی با اشاره به شرایط فعلی کشور گفت: اتفاقاتی که امروز در درون کشور ما جاری است، ظهور عینی بزرگترین تقابل بین انقلاب اسلامی و نظام در حال افول سلطه است و جوهره اصلی این تقابل راهبردی، تقابل جهل و آگاهی است.