اجازه نخواهیم داد در راهپیمایی اربعین مشکلی به وجود آید وزیر کشور عراق با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی اجازه ایجاد خلل در مراسم راهپیمایی اربعین را نخواهیم داد، گفت: نشست های ویژه ای را درباره آمادگی برای ارائه خدمات به زائران برگزار کردیم. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری […]

اجازه نخواهیم داد در راهپیمایی اربعین مشکلی به وجود آید

وزیر کشور عراق با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی اجازه ایجاد خلل در مراسم راهپیمایی اربعین را نخواهیم داد، گفت: نشست های ویژه ای را درباره آمادگی برای ارائه خدمات به زائران برگزار کردیم.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،«عثمان الغانمی» وزیر کشور عراق با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی اجازه ایجاد خلل در مراسم راهپیمایی اربعین را نخواهیم داد، گفت: نشست های ویژه ای را درباره آمادگی نهادهای ذی ربط برای ارائه خدمات به زائران برگزار کردیم و تدابیر امنیتی نیز در این راستا مشخص شد.

وی افزود: موفقیت طرح های خدمت رسانی در گرو موفقیت تدابیر امنیتی است که این اقدامات مربوط به وزارتخانه های برق، حمل و نقل، وزارت نفت و شهرداری ها می شود.

وزیر کشور عراق ادامه داد: محورهای اصلی تلاش های امنیتی و خدمت رسانی را بررسی کردیم و اجازه نخواهیم داد اقدام یا رفتاری در مراسم اربعین که هر سال میلیون ها نفر در آن شرکت می کنند، خلل ایجاد کند.

این مقام عراقی یادآور شد: در نشست های خود ارائه خدمات در گذرگاه های مرزی و مسیرهای پیاده روی منتهی به شهر مقدس کربلاء را بررسی کردیم و در نشست های آتی نیز موارد تکمیلی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وزیر کشور عراق با اشاره به «توزیع تلاش‌ها در تمامی حوزه‌ها و محورها»، یادآور شد که با آغاز فعالیت بخش‌های مختلف دست اندرکار مراسم اربعین، هماهنگی‌ها بین حلقه‌های خدماتی مشهود خواهد بود.