اصفهان حرفهای زیادی برای گفتن در صنایع غذایی دارد نایب‌رئیس کمیسیون صنایع غذایی اتاق بازرگانی اصفهان گفت:صنایع غذایی شرایط متفاوتی نسبت به سایر صنایع دارد، اصفهان حرفهای زیادی برای گفتن در این صنایع دارد و لذا صنایع غذایی نیازمند حمایت و نگاه ویژه هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،علی سرشوقی بیان کرد: در […]

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع غذایی اتاق بازرگانی اصفهان گفت:صنایع غذایی شرایط متفاوتی نسبت به سایر صنایع دارد، اصفهان حرفهای زیادی برای گفتن در این صنایع دارد و لذا صنایع غذایی نیازمند حمایت و نگاه ویژه هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،علی سرشوقی بیان کرد: در برخی شهرک‌های صنعتی، تعدادی از اراضی صنعتی بی استفاده و برخی به دنبال افزایش قیمت این زمین‌ها برای کسب سود هستند در حالی که می‌توان از این ظرفیت‌ها بهره گرفت، در سایر کشورها شرایط مناسبی برای فعالان صنعتی و تولیدی وجود دارد و قوانین تسهیل‌کننده، مسیر را برای فعالیت آنها هموار می‌کند.

وی با اشاره باینکه در تلاش برای ایجاد شهرک تخصصی صنایع غذایی هستیم،افزود: امروز واحدهای توانمندی در زمینه صنعت غذا در استان در حال فعالیت هستند، صنایع غذایی آلایندگی ندارند و می‌توانند موجب افزایش بهره‌وری و اشتغال‌زایی مناسبی شوند.

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع غذایی اتاق بازرگانی اصفهان گفت:امروز صنعت گز اصفهان می‌تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد و تمامی این صنایع در شهرکی تخصصی بتوانند به تولید محصولات خود بپردازند.