تولیت آستان مقدس احمدبن موسی شاهچراغ (ع) گفت: حضور پرشور مردم در تشییع شهدای امنیت و مبارزه با اغتشاشگران داخلی، نشان از تکریم و تعظیم شهدا و گرفتن انتقام این خون‌های پاک دارد .به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز، در حاشیه تشییع شهید مدافع امنیت […]

تولیت آستان مقدس احمدبن موسی شاهچراغ (ع) گفت: حضور پرشور مردم در تشییع شهدای امنیت و مبارزه با اغتشاشگران داخلی، نشان از تکریم و تعظیم شهدا و گرفتن انتقام این خون‌های پاک دارد

.
به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز، در حاشیه تشییع شهید مدافع امنیت محمد زارع مویدی پیام حضور پرشور مردم را کاملا واضح و روشن دانست و اظهار داشت: پیام مردم در حضور امروز خود، تعظیم و تکریم شهدا، ادامه این راه پرشور، و تاکید بر گرفتن انتقام از اغتشاشگران است.

وی با بیان اینکه هر وقت خونی از انسان مظلومی به زمین می‌ریزد، سبب حرکتی جدید و کوششی در خون در رگ‌های انسان‌های انقلابی می‌شود، تاکید کرد: این خون‌های پاک باعث بیدارتر شدن مردم آزاده می‌شود.

تولیت آستان احمد بن موسی (ع) گفت: افراد فریب خورده در کشور که با آهنگ دشمنان می‌رقصند، و سردمداران داخلی و خارجی آنان، باید متوجه شده باشند که با این اقدامات شیطانی هیچ خللی به این نظام مقدس وارد نخواهند کرد و مردم همچنان پای نظام و انقلاب شان ایستاده اند و آزاده ملت ایران را قوی‌تر می‌کند.

کلانتری حرکت مردمی امروز را یک نشانه بزرگ برای این مدعا دانست و تصریح کرد: وظیفه دستگاه‌های فرهنگی همیشه یک وظیفه فوری، واجب و همه‌جانبه است هیچگاه نباید نادیده گرفته شود.

وی، انقلاب اسلامی را یک انقلاب فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: اساس انقلاب اسلامی، فکری، معرفتی، و فرهنگی است؛ به همین دلیل دستگاه‌های فرهنگی حتی یک لحظه هم نباید غفلت کنند.

کلانتری با اشاره به حوادث اخیر در جامعه تاکید کرد: این حوادث نشان داد که دستگاه‌های فرهنگی در حیطه وظایف خود قوی عمل نکرده‌اند. وقتی که ما میبینیم عده‌ای تحت تاثیر تبلیغات پوشالی دشمن قرار می‌گیرند، نشانه عدم موفقیت دستگاه‌های فرهنگی است و این، وظیفه را سنگین‌تر می‌کند.