مدیر هلال احمر استان سمنان با اشاره به سانحه تصادف اتوبوس کرمانشان مشهد در حوالی دامغان گفت: خوشبختانه این سانحه هیچ تلفاتی نداشته است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا، محمدخانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این سانحه جاده ای هیچ مصدوم جدی نداشته و علت اعزام اکثر […]

مدیر هلال احمر استان سمنان با اشاره به سانحه تصادف اتوبوس کرمانشان مشهد در حوالی دامغان گفت: خوشبختانه این سانحه هیچ تلفاتی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا، محمدخانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این سانحه جاده ای هیچ مصدوم جدی نداشته و علت اعزام اکثر مسافران به بیمارستان نیز کوفتگی و ضرب دیدگی جزیی بوده است.
وی با بیان اینکه این سانحه امروز صبح در حوالی دامغان رخ داده افزود: تصادف اتوبوس کرمانشاه مشهد در نزدیکی روستای جزن دامغان رخ داده است.

مدیرعامل هلال احمر استان با بیان اینکه تصادف اتوبوس در محور دامغان شاهرود صورت گرفته تصریح کرد: بلافاصله بعد از تماس با هلال احمر، تیم های امدادی به محل اعزام شد و مسافرانی که دچار مصدومیت جزیی شده بودند در محل امدادرسانی و سپس برای اطمینان به بیمارستان دامغان اعزام شدند.
محمدخانی گفت: این تصادف هیچ تلفات جانی و یا مصدوم جدی نداشته و اکثر مسافران سرپایی درمان و یا به دلیل کوفتگی به بیمارستان اعزام شدند.
وی با اشاره به وجود حدود ۴۰ مسافر در این اتوبوس تصریح کرد: خوشبختانه همه مسافران این سانحه در سلامت هستند.