به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دومین همایش خواهران شهدای جهان اسلام از تاریخ نهم تا یازدهم خرداد به مدت سه روز و به مناسبت میلاد مبارک حضرت معصومه (س) خواهر شهید علی بن موسی الرضا (ع)با حضور ۱۵۰ خواهر شهید دور هم جمع می شوند تا با حضرت معصومه( س) و راستای اهداف […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دومین همایش خواهران شهدای جهان اسلام از تاریخ نهم تا یازدهم خرداد به مدت سه روز و به مناسبت میلاد مبارک حضرت معصومه (س) خواهر شهید علی بن موسی الرضا (ع)با حضور ۱۵۰ خواهر شهید دور هم جمع می شوند تا با حضرت معصومه( س) و راستای اهداف انقلاب اسلامی و آرمانهای شهدایشان عهد و پیمان ببندند.

خیرین محترمی که تمایل دارند در این مراسم معنوی مشارکت داشته باشند می توانند کمکهای خود را به شماره حساب مسئول کانون خواهران شهدای جهان اسلام۶۱۰۴۴۳۳۷۳۳۵۹۳۳۳۷۸ به نام آرام محرابی واریز کنند.

این مراسم به مدت سه روز در شهر مقدس قم برگزار میشود، لذا چون بعضی از افراد توان پرداخت هزینه ها را ندارند بدین جهت در این اهداف خیرخواهانه به کمک های خیرین عزیز نیازمندیم.

عزیزانی که تمایل به شرکت در این مراسم معنوی را دارند خواشمند است با این شماره ۰۹۳۷۸۵۸۰۹۰۳ جهت حضور در تاریخ مشخص شده تماس حاصل فرمایند.