به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در ابتدای این همایش آتشپاد دوم ایوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پلاسکو مواردی جهت هماهنگی های لازم با فرماندهان عملیات به انجام رساند.سپس سر آتشیار عنایت زاده در خصوص پیشگیری و ایمنی و تجهیزات اعلام و اطفاء حریق در ساختمان های بلند مطالبی را با برای […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در ابتدای این همایش آتشپاد دوم ایوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پلاسکو مواردی جهت هماهنگی های لازم با فرماندهان عملیات به انجام رساند.
سپس سر آتشیار عنایت زاده در خصوص پیشگیری و ایمنی و تجهیزات اعلام و اطفاء حریق در ساختمان های بلند مطالبی را با برای حاضرین ایراد کرد.
قاسمی معاون سیاسی امنیتی فرماندار اصفهان و نیز بقایی معاون شهردار هم سخنانی را برای آتش نشانان ایراد نموده و برای همه آتش‌نشانان کشور به خصوص شهر اصفهان آرزوی سلامتی کردند.

آتش پاد دوم مطلبی مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر پلاسکو و تشکر از همکاران و مسئولین عزیز شهر اصفهان بابت قبول دعوت ، بر لزوم توجه بیشتر مدیریت شهری به مسائل ایمنی تاکید کرد و از بذل توجه ایشان به آتش نشانی تشکر کرد.
خبرنگار: الهام خانی