مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: لیبرالها و غرب‌زدگان در طول انقلاب ضربه‌های زیادی به انقلاب زدند و راه نفوذ غربی‌ها را باز کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری روز پنجشنبه در جمع فعالان ناحیه بسیج دانشجویی کردستان با اشاره به سخنان رهبری در مورد […]

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: لیبرالها و غرب‌زدگان در طول انقلاب ضربه‌های زیادی به انقلاب زدند و راه نفوذ غربی‌ها را باز کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری روز پنجشنبه در جمع فعالان ناحیه بسیج دانشجویی کردستان با اشاره به سخنان رهبری در مورد جنگ ترکیبی اظهار داشت: ما در جنگ امنیتی، فرهنگی و اقتصادی قرار داریم.

وی یادآور شد: تاسیس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی یک رویداد است موضوع منع کفر و کسب عزت مسلمانان بود چرا که غربی‌ها صاحب این مملکت بودند.

حجت‌الاسلام تسخیری با بیان اینکه جمعی قلیل اما قوی و مظلوم اما مقتدر بودیم ادامه‌ داد: امام خمینی(ره) به ما یاد داد اگر مورد ظلم واقع شدیم نباید خود را ضعیف قلمداد کنیم،لذا باید ایستادگی کنیم و قوی باشیم.

وی در رابطه با هجمه‌ رسانه‌ای که در رابطه ارتباط ایران با روسیه و چین ایجاد می‌شود تاکید کرد: ارتباط با کشورها با زیر سلطه قرار گرفتن تفاوت دارد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: جمهوری اسلامی، روسیه را در سوریه همراه خود کرده که نشانه اثرگذاری ایران بر روسیه است.

حجت‌الاسلام تسخیری اظهار داشت: زیر سلطه شرق و غرب نمی‌رویم اما به معنای عدم ارتباط با کشورها نیست.

وی با اشاره به بهره‌گیری دشمنان از حربه ترساندن گفت:ضد انقلاب در کردستان برای اینکه انقلاب رشد نکند دست به رفتارهای خشونت آمیزی زدند تا مردم را بترسانند،اما امروز بعد از جنگ و فشارهای اقتصادی مردم با وجود گلایه‌ها پای انقلاب ماندند.

وی اضافه کرد: تا زمانیکه بر آرمانهای خود اصرار داشته باشیم با دشمن و سختی‌ها مواجه خواهیم بود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه بر لزوم هوشیاری در برابر جنگ اقتصادی و رسانه‌ای غرب تاکید کرد و گفت: دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال سیاه‌نمایی اوضاع کشور و ایجاد ناامیدی در بین مردم است که البته موفق به این کار

نخواهد شد.

حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری روز پنجشنبه به منظور شرکت و سخنرانی در آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) که در مسجد جامع سنندج برگزار شد به کردستان سفر کرده بود.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان