سیاست شهرداری اصفهان، ارائه خدمات الکترونیکی به مسافران است معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان حرکت به سمت ارائه خدمات الکترونیکی به مسافران را از سیاست‌های پیش‌رو دانست و گفت: اپ «اصفهان من» آغاز خوبی در این مسیر برای ارائه خدمت به شهروندان و مسافران است تا از این طریق نیازهای افراد مرتفع […]

سیاست شهرداری اصفهان، ارائه خدمات الکترونیکی به مسافران است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان حرکت به سمت ارائه خدمات الکترونیکی به مسافران را از سیاست‌های پیش‌رو دانست و گفت: اپ «اصفهان من» آغاز خوبی در این مسیر برای ارائه خدمت به شهروندان و مسافران است تا از این طریق نیازهای افراد مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سعید ابراهیمی امروز جمعه یازدهم فروردین در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان در موضوع ساختار ستاد سفر و نیروی انسانی فعال در ستاد سفر شهر اصفهان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان به نوعی کمیته نیروی انسانی ستاد خدمات سفر را پشتیبانی می‌کند، افزود: این معاونت در زمینه داشبوردهایی که می‌تواند به مسافران در زمینه محل‌های اقامتی، گردشگری، محل‌های پارکینگی، حوزه حمل‌ونقل و نظرسنجی از مسافران در اقصی‌نقاط شهر فعالیت دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه این معاونت به صورت ویژه روی بحث اپ «اصفهان من» تمرکز داشته است و تلاش کردیم تا نیازهای گردشگران و مسافران در قالب یک اپ الکترونیکی تأمین شود، ادامه داد: در این راستا مسافران و شهروندان از این اپ «اصفهان من» به خوبی استقبال کردند و تا روز گذشته بالغ بر ۱۹ هزار نفر این اپلیکیشن را نصب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار و اطلاعات، بالغ بر یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر در اصفهان مسافر شب‌خواب داشتیم، همچنین رتبه نخست بازدید از جاذبه‌های گردشگری در سطح شهر و استان را داشتیم که باغ پرندگان و باغ فین در رأس بازدیدهای مسافران قرار دارد.

ابراهیمی گفت: طبق آخرین نظرسنجی‌ها که همه حاکی از رضایت قابل قبول مسافران از خدمات‌دهی است، بالغ بر ۹۶ درصد مسافران از بحث نظافت، تمیزی و پاکیزگی شهر اصفهان رضایت خیلی زیاد داشتند و عمده رضایتمندی مسافران از مجموعه امکانات و خدمات شهر اصفهان نسبت به سال‌های قبل افزایش داشته است.

وی حرکت به سمت ارائه خدمات الکترونیکی به مسافران را از سیاست‌های پیش رو دانست و گفت: اپ «اصفهان من» آغاز خوبی در این مسیر برای ارائه خدمت به شهروندان و مسافران است تا از این طریق نیازهای افراد مرتفع شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تاکید کرد: در اپ «اصفهان من» بخش‌های مختلفی طراحی شده است که مورد نیاز شهروندان و مسافران است، همچنین بخشی تحت عنوان نظرسنجی تعبیه شده است که به‌صورت مستمر این فعالیت صورت می‌گیرد، در کنار این امر تیمی از جهاد دانشگاهی در ایام نوروز وظیفه نظرسنجی میدانی از مسافران را نیز انجام می‌دهند.