تأمین و توزیع ۲۰هزار کارتن اقلام خوراکی بین زائران اربعین در بازدید سردار وحیدی از پایانه های مرزی ایران در مرزخسروی و طی درخواست از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با دستور وزیر دفاع ۲۰هزار کارتن اقلام خوراکی  فوراً تأمین وبین زائران توزیع شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط […]

تأمین و توزیع ۲۰هزار کارتن اقلام خوراکی بین زائران اربعین

در بازدید سردار وحیدی از پایانه های مرزی ایران در مرزخسروی و طی درخواست از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با دستور وزیر دفاع ۲۰هزار کارتن اقلام خوراکی  فوراً تأمین وبین زائران توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ در بازدید وزیر محترم کشور از روند خدمت رسانی به زائران در پایانه خسروی که با همراهی استاندار کرمانشاه و مسئولین استانی کشور صورت گرفت نماینده وزیر و مدیر ارشد وزارت دفاع در استان گزارشی از فعالیت ها و کمکهای مردم یاری وزارت دفاع به زائرین در این مرز ارایه داد و اعلام داشت وزارت دفاع تا پایان اربعین به خدمت رسانی خود ادامه می دهد .
وی در این دیدار پس از نشست با مسئولان و همچنین ارشد وزارت دفاع در این استان، از وزارت دفاع خواست تا علاوه بر انجام مأموریت های محوله و خدمت رسانی به زائران، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تأمین اقلام خوراکی اقدام نمایند.
ستاد اربعین وزارت دفاع پس از دریافت این خواسته بلافاصله از طریق هماهنگی با وزیر دفاع، ۲۰هزار کارتن اقلام خوراکی  به منطقه ارسال کرد.