بنابر گزارش ارسالی به پایگاه خبری شهید یاراندر پی تجمع روز گذشته ،بازنشستگان مخابرات در تهران،مدیرعامل مخابرات ایران ،شبانه حکم عزل چهار نفر از مدیران استانها را صادر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، قشر مظلوم و کم درآمد (بازنشستگان)از سالیان قبل مطالبات قانونی خود از مخابرات را تا کنون نتوانستند دریافت کنند […]

بنابر گزارش ارسالی به پایگاه خبری شهید یاران
در پی تجمع روز گذشته ،بازنشستگان مخابرات در تهران،مدیرعامل مخابرات ایران ،شبانه حکم عزل چهار نفر از مدیران استانها را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، قشر مظلوم و کم درآمد (بازنشستگان)از سالیان قبل مطالبات قانونی خود از مخابرات را تا کنون نتوانستند دریافت کنند و تمام وعده های مسئولین مخابرات پوچ در آمده و این معترضان خواسته ای غیر از مطالبات قانونی خود نداشته اند.

این پایگاه خبری از مدیر عامل مخابرات دلیل عزل شبانه مدیران مخابرات استان های آذربایجان شرقی،گیلان،مازندران و زنجان را می پرسد که آیا به این تجمع مرتبط بوده است ؟

بدتر اینکه انتخاب شبانه نفرات جایگزین برای این ۴ استان بیانگر عدم شناخت مدیر عامل از استانهاست، که این امر موجب بروز تبعات جدی اجتماعی خواهد شد.
بعنوان نمونه ،نفر معرفی شده برای آذربایجان‌شرقی(س_ ش )۳ماه پیش بعنوان مدیر زنجان انتخاب شده بود،ولی با عدم پذیرش مسئولین استانی زنجان(استاندار-امام جمعه-نمایندگان و…) مواجه شد.

شنیدها از این قرار است که سابقه ضدیت نامبرده با خانواده شهدا و ایثارگران، زبانزد خاص و عام است که جای بررسی دارد که آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟

علاوه بر آن،شخص مذکور،دارای کمترین وجاهت و مقبولیت سازمانیست.که باید قابل برسی قرار بگیرد
سرکوب اعتراض و تجمع قانونی بازنشستگان مخابرات با تغییر و برکناری شبانه مدیران منطقه چهار استان و تعیین سرپرست بدون مطالعه و از نوع هر چه بادا باد مدیران دلسوز و کاربلد و باتجربه چهار استان بعلت عدم مهار و کنترل اعتراض و تجمع بازنشستگان شرکت مخابرات که تنها بدنبال حقوق پایمال شده خود هستند، نیمه شب و در آستانه ایام بابرکت دهه فجر از سمت برکنار و عجولانه و بدون مطالعه سرپرستانی از نوع هر چه بادا باد معرفی شدند تا درس عبرتی باشد برای همه آنهایی که از ظلم و بی عدالتی و زور و زیاده خواهی حرف و سخنی به میان آورده اند.

با توجه به اخبار ارسال شده به پایگاه خبری شهید یاران از مدیر عامل مخابرات درخواست داریم جهت روشن شدن موضوع طی جوابیه ای موضوعات مطرح شده را شفاف سازی کنند.