شهردار اصفهان گفت: احداث ورزشگاه نگین در شمال شهر در راستای توزیع عادلانه خدمات در منطقه ۱۲ به صورت مشارکتی انجام شده است.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز شانزدهم آذرماه در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: در […]

شهردار اصفهان گفت: احداث ورزشگاه نگین در شمال شهر در راستای توزیع عادلانه خدمات در منطقه ۱۲ به صورت مشارکتی انجام شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز شانزدهم آذرماه در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: در نهمین برنامه افتتاحیه پروژه‌های شهری در قالب برنامه «به احترام مردم اصفهان»، خیابان صنعتگران در شهرک امیرکبیر افتتاح شد و کلنگ احداث یک خیابان جدید نیز در این محدوده به زمین زده شد که تا پایان سال تکمیل می‌شود.
او ادامه داد: احداث این دو خیابان در کاهش بار ترافیکی خیابان امام خمینی (ره) بسیار تأثیرگذار است و رفت و آمد به شهرک صنعتی امیرکبیر را که یک گلوگاه محسوب می‌شود، راحت‌تر می‌کند.
شهردار اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از ورزشگاه مشارکتی نگین گفت: اجرای این طرح تجربه خوبی در حوزه مشارکت شهرداری و مردم است.
شهردار اصفهان با اشاره به تداوم این رویدادها و افتتاح پروژه‌های دیگر در هفته‌های آتی ابراز امیدواری کرد که شهرداری بتواند با افتتاح این پروژه‌ها به مردم خدمت رسانی کند.
قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: در ادوار مختلف مدیریت شهری سعی کرده‌ایم توزیع عادلانه خدمات تحقق یابد، البته فضاهای ورزشی با همین نگاه در مناطق مختلف ایجاد شده و امروز نیز در منطقه ۱۲ شاهد افتتاح یک ورزشگاه بزرگ به صورت مشارکتی هستیم.