مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اصفهان با حضور خانواده شهید باب الخانی،صبح امروز در سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، صبح امروز با حضور معاون حقوقی مجلس و امور استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وجمعی از مسیولین استانی و اصحاب […]

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اصفهان با حضور خانواده شهید باب الخانی،صبح امروز در سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، صبح امروز با حضور معاون حقوقی مجلس و امور استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وجمعی از مسیولین استانی و اصحاب رسانه و هنرمندان در مراسمی از خدمات و تلاش های مدیر کل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تقدیر و اصغر آذربایجانی به عنوان مدیر این سازمان منصوب شد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان در این مراسم با بیان اینکه همه اصحاب هنر باید بدانند که خدا به آن ها عنایت کرده و باید شکر گزار خدا باشند اظهار داشت: هنرمندان بدانید آنچه دارید از خداست و باید در راه خدا مصرف کنید.


وی ادامه داد: اگر میخواهیم مرشد باشیم باید اول خودمان ارشاد شده باشیم و کسانی که در اداره ارشاد مشغول به خدمت هستند باید به گونه ای باشند که وقتی مردم آنان را می‌بینند بدانند در اداره ارشاد مشغول هستند.
همچنین در ادامه این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به اینکه چهل سال دوم انقلاب را شروع کردیم و در چهل سال اول شاهد پیشرفت ها و موفقیت های بسیاری بودیم اذعان کرد: امروز دچار مشکلات اقتصادی بسیاری هستیم ولی از این هم انشاالله به خوبی گذر خواهیم کرد ولی باید در کنار مسائل اقتصادی حواسمان به مسایل فرهنگی باشد چرا که حوزه فرهنگی حاصل صدها سال قبل از اسلام است که به عنوان فرهنگ ما مطرح است.
وی افزود:امروز سطح جامعه ما متناسب با طراز انقلاب اسلامی نیست و باید بپذیریم که از آن پایین تر هستیم و فرهنگ اسلامی انقلابی و ملی ما باید در سطح کشور خودمان باشد
جان نثاری بیان کرد: علی رغم اینکه قله های بزرگ فرهنگی در استان در حوزه مختلف داریم و همه آن ها نکات مهمی را به ما گوشزد می کند و ما باید به اصل بدنه مردم و فرهنگ عمومی مردم توجه کنیم.
شایان ذکر است،در پایان این مراسم از همسر شهید حمیدرضا باب الخانی که از هنرمندان تجسمی می باشد تقدیر و اصغر آذربایجانی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام مضانعلی معتمدی تقدیر شد.
خبرنگار: الهام خانی