دیدار با تنها یادگار شهیدانی که تک فرزندشان را تنها گذاشتند/بعد از شهادت پدر و مادرم ۳ روز زیر آوار مانده بودم مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان خوزستان با تنها یادگار شهید والامقام «جاسم سعیدوای» دیدار کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از فرزند شهید والامقام«جاسم سعیداوی» مدیر کل […]

دیدار با تنها یادگار شهیدانی که تک فرزندشان را تنها گذاشتند/بعد از شهادت پدر و مادرم ۳ روز زیر آوار مانده بودم

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان خوزستان با تنها یادگار شهید والامقام «جاسم سعیدوای» دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از فرزند شهید والامقام
«جاسم سعیداوی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان ودکتر حسین نورانی به همراه معاونین خود در حوزه استان، با تنها یادگار این شهید والامقام دیدار و گفت گو کردند.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان خوزستان اظهار داشت: تقریبا ۲۰ روز بود که تنها فرزند شهید به دنیا آمده بود، اما هم پدر و هم مادرش بر اثر بمباران هوایی رژیم بعثی عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

وی یادآور شد: نوزاد ۲۰ روزه و یادگار شهید به مدت۳ روز زیر آوار مانده بود، زیرا حکمت و خواست خدا این بود که ایشان زنده بمانند.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان خوزستان افزودند: نباید بگذاریم که امروز مدیون خون شهدا باشیم. لذا باید نام پدر و مادر شهید این تنها یادگار را برصفحه دفتر خاطرات عشق هک کنیم ودرود بفرستیم به روح پاک شهدای مرز نشین کشورمان که سنگر وخانه خود را تا آخرین نفس برای آزادی وطنشان تا پای جان رها نکردند.