با حضور وزیر ورزش؛۲۳ پروژه ورزشی در کردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از سفر وزیر ورزش و جوانان در هفته جاری به استان خبرداد و گفت: از جمله برنامه‌های این سفر افتتاح ۱۰ پروژه و کلنگ‌زنی ۱۳ پروژه ورزشی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

با حضور وزیر ورزش؛
۲۳ پروژه ورزشی در کردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از سفر وزیر ورزش و جوانان در هفته جاری به استان خبرداد و گفت: از جمله برنامه‌های این سفر افتتاح ۱۰ پروژه و کلنگ‌زنی ۱۳ پروژه ورزشی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حامد جولائی با اشاره به اینکه وزیر ورزش و جوانان به مناسبت هفته دولت به استان سفر می‌کند، اظهار داشت: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهیدان و حضور در مراسم دو همگانی صبحگاهی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر به استان است.

وی از افتتاح و کلنگ زنی همزمان ۲۳ پروژه ورزشی از طریق ویدیو کنفرانس در استان خبرداد و افزود: از این تعداد ۱۳ پروژه کلنگ زنی و ۱۰ پروژه هم افتتاح می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اعتبار تعداد پروژه مذکور را ۱۶۵ میلیارد ریال خواند و اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی استقلال و زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج، احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای قلعه روتله، نارنجک، میرآباد، نسل و الک، احداث خانه جوان شهرستان بانه، راه اندازی سیستم روشنایی استادیوم آزادی شهرستان کامیاران و احداث زیرسازی پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور شهرستان بیجار پروژه های ورزشی آماده افتتاح این اداره کل است.

جولائی یادآور شد: بازدید و افتتاح چند پروژه دولتی در شهرستان مریوان از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به استان است.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

به مناسبت هفته دولت، ۵۹۱ طرح در بخش‌های مختلف نیرو، آموزشی، بهداشت و درمان و اقتصادی با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان در استان کردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

از دوم تا هشتم شهریور به هفته دولت نامگذاری شده است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان