تعیین تکلیف ۱۷ پرونده در هیئت عالی تجدید نظر و رسیدگی به شکایات وزارت علوم وزارت علوم و دبیر هیات عالی تجدید نظر گفت: اولین جلسه هیئت عالی تجدید نظر و رسیدگی به شکایات این وزارت به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و موضوع مصوبه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد. به گزارش […]

تعیین تکلیف ۱۷ پرونده در هیئت عالی تجدید نظر و رسیدگی به شکایات وزارت علوم

وزارت علوم و دبیر هیات عالی تجدید نظر گفت: اولین جلسه هیئت عالی تجدید نظر و رسیدگی به شکایات این وزارت به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و موضوع مصوبه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر مرتضی فرخی اظهار داشت: در این جلسه که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیر سابق این شورا، معاون آمورشی وزیر علوم و اعضای حقیقی هیات عالی تجدید نظر در دوره جدید، تشکیل شد ۱۷ پرونده مورد بررسی قرار گرفت و تعیین تکلیف شد. همچنین اعضاء هیئت عالی با اصلاح تبصره‌ای از شیوه نامه رسیدگی و تجدیدنظرخواهی موافقت نموده‌اند.
فرخی گفت: براساس مصوبه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی که در سال ۱۳۹۴ تصویب شده است آن دسته از شکایات اعضای هیئت علمی و کارکنان که در موضوعات علمی و پژوهشی است از شمول طرح در دیوان عدالت اداری خارج و در هیات عالی تجدید نظر بررسی و تعیین تکلیف می شود. 
فرخی افزود: اعضای هیات عالی تجدید نظر مصوب کردند جلسات این هیات حداقل ماهی یک بار تشکیل و پرونده های ارجاعی ار کارگروههای هیات علمی و دانشجویی تعیین تکلیف شوند.