پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه را تبریک و تهنیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ متن پیام ایشان به شرح ذیل است:  حلول ماه پر برکت شعبان و میلاد با سعادت ستاره‌های […]

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان

دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ متن پیام ایشان به شرح ذیل است: 

حلول ماه پر برکت شعبان و میلاد با سعادت ستاره‌های درخشان آسمان امامت و ولایت امام حسین(ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ماه مبارک شعبان که وقایع مهمی همچون میلاد فرخنده امامان معصوم سوم و چهارم شیعیان و حضرت ابوالفضل(علیهم‌السلام) را در خود جای داده است، ماهی خوش یمن و فرصت مناسبی برای همه ما است تا با بررسی و مطالعه بیشتر در زندگی این بزرگواران، بتوانیم با گرفتن ره‌توشه‌ای، زندگی و آِینده خود را بیمه کنیم. در زندگی این بزرگواران آسمان ولایت و امامت، نکات مهم و برجسته‌ای همچون، ایثار و فداکاری، اخلاق حسنه، صداقت و درستکاری، خدمت به مردم و تعهد و پایبندی به مسیر و هدفی که انتخاب کرده‌اند، وجود دارد که هر یک سرمشق و الگویی برای بشریت است. همین ارزش‌های والای انسانی است که باعث شده است عاشقان و شیفتگان رفتارهای پسندیده و سلوک معنوی ایشان روز به روز بیشتر و بر تعداد آن‌ها افزوده شود.  

امید است که بتوانیم از برکات این ماه مبارک و معظم بهره مند شویم و با الگو گرفتن از زندگی این بزرگواران، در مسیر خدمت‌رسانی به هم‌وطنان بیش از پیش تلاش کنید.

دکتر اسماعیل للـه گانی:مدیرعامل بانک رفاه کارگران