نیت برای کار در بنیاد شهید باید خدایی باشد حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی گفت:فردی در یک موسسه انقلابی با اهداف متعالی فعالیت می‌کند ولی هدف و راه را فراموش کرده است، سرش را پایین انداخته و فقط خودش را می‌بیند و اهداف را نمی‌بیند؛ در این صورت مثل یک سنگ می‌شود. برایش مهم نیست شخصی […]

نیت برای کار در بنیاد شهید باید خدایی باشد

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی گفت:فردی در یک موسسه انقلابی با اهداف متعالی فعالیت می‌کند ولی هدف و راه را فراموش کرده است، سرش را پایین انداخته و فقط خودش را می‌بیند و اهداف را نمی‌بیند؛ در این صورت مثل یک سنگ می‌شود. برایش مهم نیست شخصی که مقابلش قرار گرفته است یک جانباز، یک مادر تک پسر شهید، مادر ۲ شهید یا مادر مفقودالاثر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، در اختتامیه اجلاس سراسری مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: فردی در بنیاد شهید می‌خواهد خدمتی به خانواده شهید انجام دهد به این امید باشد که کار خدایی انجام می‌دهد.

وی گفت: ممکن است فردی در یک موسسه انقلابی با اهداف متعالی فعالیت می‌کند ولی هدف و راه را فراموش کرده است، سرش را پایین انداخته و فقط خودش را می‌بیند و اهداف را نمی‌بیند؛ در این صورت مثل یک سنگ می‌شود. برایش مهم نیست شخصی که مقابلش قرار گرفته است یک جانباز، یک مادر تک پسر شهید، مادر ۲ شهید یا مادر مفقودالاثر است.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی افزود: زمانی که نتوانستیم مشکل یک خانواده شهید را برطرف کنیم و شب از ناراحتی خوابمان نبرد و شهیدی که در محضر خدا ناظر اعمال شماست این تلاش را ببیند؛ این می‌شود همان مسیر تکاملی که امام و مقام معظم رهبری در عطر شهادت آن را تبیین کرده‌اند.