رأی محکومیت متصدی واحد تولید آجر که موجب آلایندگی منطقه برخوار شده بود، صادر شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «پارما» از اداره حفاظت محیط زیست برخوار، رئیس این اداره از محکومیت متصدی یک واحد آجرپزی آلاینده خبر داد و اظهار داشت: در پی شکایت اداره حفاظت محیط زیست این […]

رأی محکومیت متصدی واحد تولید آجر که موجب آلایندگی منطقه برخوار شده بود، صادر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «پارما» از اداره حفاظت محیط زیست برخوار، رئیس این اداره از محکومیت متصدی یک واحد آجرپزی آلاینده خبر داد و اظهار داشت: در پی شکایت اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان علیه متصدی یک واحد تولید آجر که با فعالیت خود موجب آلودگی هوای منطقه و مزاحمت برای واحدهای صنعتی مجاور شده بود، مرجع قضایی پس از بررسی پرونده و مستندات ارائه شده، حکم محکومیت برای وی صادر کرد.

با صدور حکمی توسط مرجع قضائی رسیدگی کننده به این شکایت، مسئول این واحد از بابت ارتکاب بزه بر علیه بهداشت عمومی به تحمل ۳ ماه و ۲ روز حبس و منع از اشتغال به مدت ۲ ماه محکوم شد. همچنین دادگاه حکم به منع از اشتغال به شغل تولید آجر به هرنوع و نحو به مدت یک ماه به عنوان مجازات تکمیلی صادر نموده است.

محمد ولیدمغربی افزود: فعالیت واحدهای آلاینده پایش مستمر شده و پیگیری لازم تا حصول نتیجه نهایی و رفع آلودگی و مزاحمت، از طریق این اداره انجام خواهد شد.