آیا مبلغ سیصد هزار تومان برای خانواده های که دارای یک یا دو معلول هستند کفایت میکند؟ با توجه به تورم در حال رشد، هزینه ها و مخارج خانوارهای ایرانی، مبلغ سیصد هزار تومان کفاف خرج خانواده های دارای معلول را نمیدهد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ باتوجه به تورم وشرایط سخت […]

آیا مبلغ سیصد هزار تومان برای خانواده های که دارای یک یا دو معلول هستند کفایت میکند؟

با توجه به تورم در حال رشد، هزینه ها و مخارج خانوارهای ایرانی، مبلغ سیصد هزار تومان کفاف خرج خانواده های دارای معلول را نمیدهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ باتوجه به تورم وشرایط سخت اقتصادی امروز کشور، چرا سازمان بهزیستی کشور در راستای افزایش میزان مستمری وحقوق افراد معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی تاکنون هیچ اقدامات خاصی را انجام نداده است؟!

جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم آیا نسبت به شرایط تورم در حال رشد کشور، و تناقص دخل و خرج هزینه ها و مخارج یک خانواده ایرانی بر اساس یک زندگی معمولی وساده، آیا مبلغ سیصد هزار تومان و خرده ای می تواند در ماه کفاف خرج خانواده هایی که یک یا دو معلول دارند را بدهد؟!

پایگاه خبری شهید یاران به عنوان رسانه مطالبه گر و پل ارتباطی میان مردم ومسئولین به نمایندگی و درخواست خانواده های معلول وتحت پوشش سازمان بهزیستی منتظر جوابیه این خبر است.