جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز از بین سه هزار پایگاه بسیج، هزار و ۲۰۰ پایگاه را به تجهیزات ورزشی مجهز می‌کنیم، گفت: امیدواریم به زودی با کمک خیرین و یاری و مشارکت نهادها و سازمان‌ها بتوانیم هزار و ۸۰۰ پایگاه دیگر را نیز به تجهیزات ورزشی مجهز کنیم و […]

جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز از بین سه هزار پایگاه بسیج، هزار و ۲۰۰ پایگاه را به تجهیزات ورزشی مجهز می‌کنیم، گفت: امیدواریم به زودی با کمک خیرین و یاری و مشارکت نهادها و سازمان‌ها بتوانیم هزار و ۸۰۰ پایگاه دیگر را نیز به تجهیزات ورزشی مجهز کنیم و با این کار هر پایگاه بسیج را به یک خانه ورزش کوچک تبدیل کردیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار مرتضی عمومهدی در مراسم طرح تجهیز ۱۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در ورزشگاه تختی اصفهان با بیان اینکه امام حسین با ندای «هل من ناصر ینصرنی» خود از ما نیز دعوت کرد تا از دین خدا حفاظت و حمایت کنیم و پای دین خدا بایستیم، گفت: همچنان در این راه ثابت قدم و مستحکم باشیم.

جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: این جلسه به یاد ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان برگزار شده، شهدایی که جان خود را فدا کردند تا ما هم در زیر پرچم اسلام و قرآن با کمال آرامش گرد هم جمع شویم و یک حرکت بزرگ و با ارزش را رقم بزنیم.

وی با اشاره به وجود سه هزار پایگاه بسیج در مساجد و محلات استان، اظهار کرد: وظیفه این پایگاه‌ها جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و برگزاری حلقه‌های معرفتی و عقلی برای آنان است.

عمومهدی در ادامه از اقدام سردار نقدی در دوره‌های گذشته و افزایش سرانه ورزشی یاد کرد و گفت: در دوره‌ای سردار نقدی پایگاه‌های بسیج را به سالن‌های ورزشی مجهز کردند اما اکنون باز هم سرانه ورزشی در استان کم است و ما هر پایگاه بسیج را به یک خانه ورزش کوچک تبدیل کردیم.

جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان هدف از این کار را ایجاد ورزش ارزان قیمت بیان کرد که منجر به ایجاد نشاط و شادابی و امید در جوانان و نوجوان شود.

وی افزود: از سه هزار پایگاه در این مرحله ۱۲۰۰ پایگاه بسیج مجهز به این تجهیزات ورزشی می‌شوند.

عمومهدی با تقدیر از جواد محمدی خاطرنشان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان با کمک و حمایت هیئت‌های ورزشی و سپاه حضرت صاحب الزمان و پایگاه‌های بسیج همگی در تهیه و تجهیز این وسایل ورزشی کمک و مشارکت کردند.

جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان اظهار امیدواری کرد و گفت: از خداوند می‌خواهیم که کمک کند و این قوت و همت را به ما بدهد تا برای ۱۸۰۰ پایگاه دیگر نیز بتوانیم قدم بعدی را محکم‌تر برداریم و این تجهیزات را تهیه کنیم.
خبرنگار: الهام خانی