پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر به مرحله نازک‌کاری رسید رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: عملیات سفت‌کاری پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر شاهین‌شهر انجام شده و به زودی عملیات نازک‌کاری آن آغاز می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ از پایگاه خبری وزارت راه […]

پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر به مرحله نازک‌کاری رسید

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: عملیات سفت‌کاری پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر شاهین‌شهر انجام شده و به زودی عملیات نازک‌کاری آن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صادق حاجی با بیان اینکه پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر به مرحله نازک‌کاری رسیده است، اظهار کرد: این شهرستان دارای دو بخش (مرکزی و میمه) است که بخش مرکزی دارای سه شهرِ شاهین‌شهر، گز و گرگاب و بخش میمه دارای شهرهای وزوان، میمه و لایبید است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: در حوزه طرح نهضت ملی مسکن، برای شهر شاهین‌شهر ۵۲ هزار نفر ثبت‌نام کردند که پس از انجام بررسی و پالایش‌های لازم ۱۱ هزار و ۵۰۰ متقاضی تأیید نهایی شدند و برای آنان تشکیل پرونده شد.

وی با بیان اینکه تا کنون با تلاش‌های به‌عمل‌آمده برای ساخت بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر شاهین‌شهر تأمین زمین شده است، گفت: تأمین زمین برای مابقی متقاضیان در دست پیگیری است.

وی بیان کرد: در حال حاضر پروژه ۹۲۰ واحدی شهر شاهین‌شهر که در قالب ۱۲ بلوک شامل ۱۰ بلوک ۱۲ طبقه و ۲ بلوک ۱۴ طبقه در حال احداث بوده و سفت‌کاری آن انجام شده است.

حاجی افزود: این پروژه به ۹۲۰ متقاضی واجد شرایط تخصیص‌داده‌شده است همچنین مناقصه برای اجرای نازک‌کاری انجام شده و به لطف خدا به‌زودی عملیات نازک‌کاری آن آغاز می‌شود