مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: بهترین طرح پژوهشی فراخوان «بررسی نیازها، مسائل، شاخص‌ها و مهارت‌های خانواده مطابق با مراحل چرخه حیات خانواده» پس از بررسی از بین ۹ تیم پژوهشی انتخاب خواهد شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مرتضی نصوحی با […]

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: بهترین طرح پژوهشی فراخوان «بررسی نیازها، مسائل، شاخص‌ها و مهارت‌های خانواده مطابق با مراحل چرخه حیات خانواده» پس از بررسی از بین ۹ تیم پژوهشی انتخاب خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مرتضی نصوحی با اعلام این خبر افزود: شهرداری اصفهان با هدف استفاده از ظرفیت همه پژوهشگران و محققان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استان و کشور، فراخوان‌های عمومی خود را متناسب با نیازهایش در سایت رسمی شهرداری اصفهان منتشر می‌کند.
او ادامه داد: در فراخوانی که به تازگی با موضوع «بررسی نیازها، مسائل، شاخص‌ها و مهارت‌های خانواده مطابق با مراحل چرخه حیات خانواده و مفهوم زیست بوم خانواده» منتشر شده بود، ۹ پژوهشگر از دانشگاه‌های کشور، استان و شرکت‌های مشاور طرح‌های خود را ارسال کردند.
مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: قرار است در جلساتی با حضور نمایندگان معاونت فرهنگی شهرداری (حوزه بهره بردار) به صورت حضوری با ارائه توضیحات شفاهی روش اجرایی پژوهشگران تشریح شود و سپس توانمندی‌ها و سوابق تیم اجرایی آنها مورد بررسی قرار گیرد.
او خاطرنشان کرد: ارائه «مدل نیازهای فرد و خانواده»، «مدل مسائل و چالش‌های خانواده به تفکیک هریک از مراحل چرخه حیات خانواده و اولویت بندی در هر مرحله»، «ارائه مدل مهارت‌های مورد نیاز فرد و خانواده در مواجهه با چالش‌های هریک از مراحل چرخه حیات خانواده»، «ارائه بسته آموزشی متناسب با هر مرحله»، «ارائه شاخص‌های پایش عملکرد خانواده به تفکیک هریک از مراحل چرخه حیات خانواده و سنجش پایایی و روایی شاخص‌ها» خروجی این طرح پژوهشی است.
نصوحی با بیان اینکه نخستین جلسه ارائه پیشنهادات و طرح‌های پژوهشگران برگزار شده، افزود: پس از برگزاری جلسات نهایی و بررسی کارشناسان شهرداری اصفهان، بهترین پیشنهاد انتخاب و قرارداد پژوهشی با صاحب طرح منعقد خواهد شد.
او اعلام کرد: از مجموعه‌های دانشگاهی کشور، جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، دانشگاه‌های اصفهان، اردبیل، پیام نور، کاشان، علم و صنعت و دانشگاه تهران در این فراخوان شرکت و طرح‌های خود را ارائه کرده‌اند.